Nuffnang adds

Saturday, August 8, 2009

Perkenalan Antara Kita

mungkin perkenalan kita adalah satu kesilapan besar. dan mungkin juga tidak. tapi aku rasa ia adalah satu kesilapan yang sangat besar. aku sayang kamu. tapi aku rasa kamu sayang kan insan lain. kit berkenalan dan rapat tetapi tiba-tiba kita jauh. knp?? benda ini yang selalu merumitkan pemikiran ku. tapi aku cuba buat biasa-biasa sahaja. dan aku cuba seolah-olah aku tidak mengenali dan kamu. apa sebenarnya yang aku harus aku lakukan sekarang ini? tolong aku.. i need some advice.. aku keliru. aku buntu... perkataan terakhir dari aku. aku masih sayang kamu.....

5 comments:

  1. siapakah kamu itu? siapa? siapa?

    ReplyDelete
  2. segalanya ada hikmah disebalik kejadian.
    harap tabah menempuhi

    ReplyDelete
  3. mak enon. bg email add. ini link baru aku. only to invited reader je. screwfairytales.blogspot.com

    u both dont belong together
    bcs he isnt right for you.
    there's someone else.
    time will come,
    time will tell.
    (:

    ReplyDelete
  4. to kak ika: erm k.ika tak kenal that man..
    to sara: thanx..
    to azrn: thanx
    to kak tk: erm besela percintaan.. complicated..

    ReplyDelete