Nuffnang adds

Sunday, September 20, 2009

salam aidilfitri

SELAMAT HARI RAYA KEPADA SELURUH UMAT ISLAM DI DUNIA INI.. wah mcm meriah jer ayat aku ni.. esok nak raya.. yeah3!! tetapi di samping itu, aku amat bersedih kerana meninggal kan ramadhan kali ni dengan sia2.. aku rasa ramadhan kali ini aku tak byk amal utk menambahkan pahala.. ros, what happen to you?? came on.. aku masih terfikir lg di dalam otak ku ini.. adakah aku akan bertemu dengan ramadhan akan datang..

tp apa2 pun mari lah kita meraikan kemenangan kita pada bulan ramadhan.. kemenangan bagi aku adalah aku tak mencarut pada bulan tersebut.. ALHAMDULILLAH.. aku mengharapkan bulan2 lain seperti bulan ramadhan.. sebab tak syaitan yang boleh menghasut aku utk terus mencarut.. aku harap aku akn teruskan usaha aku utk tidak lagi mencarut.. AMIN..

tak sabarnye nak bangun esok pagi.. nak beraya.. nak jumpa dengan sanak saudara yang telah sekian lama tidak bertemu.. yeah3!! tp aku agk sedih la.. cuz pg raya, aku raya kat jb jer.. tp tak pe kerana family pengubat segalanya.. sebab kali ini semua ada di pagi raya.. penuh la rumah mak aku ni ngan cucu die.. n anak2 die.. mama, ayah, abg piz, abg pul, kak ila, iskandar, deena, emad n ezureen.. selamat hari raya.. sok anak saudaraku pakai pakaian cantik2 ye.. muaaahhh.. mak su syg korang..

to be continued........

2 comments:

  1. slamat hari raya
    kem slm kt pak adam n cik ru tw
    raya nnt dtg la uma aku

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya.maaf zahir batin !!

    konpem pose tak penuh ni.huhu~

    ReplyDelete