Nuffnang adds

Tuesday, October 13, 2009

haha.. aku sudah berumur 19 tahun..

haha.. hepinya entri aku kali ni..
haha.. aku tak nak berumur 20 tahun leh tak??
aku nak 19 jer..
btw on my bufday sgt memboringkan sebab.. budak2 qs byk sgt kerja yang perlu di selesaikan..
pada 8 okt 2009, kelas law habis awal. so lepas je kelas law aku terus pergi daftar. dgn dak laki classmate aku. dah aku sorang je la yang merepek. semuanya lelaki. lepas g daftar aku pergi merepek sorang2 lagi. aku pergi beli aiskrim makan sorang2 kat dataran ilmu. sedih jerk.. sob2. malam nya ayah aku call. wish my bufday. siap nyanyi2 lagi. lepas tu mak aku pulak yang nyanyi kan utk aku. aku ingt dapat cakap ngan abg aku lepas tu tp tidak kerana anaknya telah diserang dengan penyakit demam.. erm rindunya kat budak chomel tu, Nur Farisha Ezureen...
then malam tu terus sambung kerja law yang berlambak. memang sungguh menyedihkan bufday aku kali ni. entri jer best..

2 comments:

  1. owhh
    ko..
    cte nk sedih jek
    time kitorg bwk ko g ulu yam
    celeb bufday ko
    xnk citer plak...
    nk emo2 jek la
    wakakakkaka

    ReplyDelete
  2. ane ada crita sedih..
    aku dh post dah crita keriangan kiter..
    huhu..

    ReplyDelete