Nuffnang adds

Tuesday, December 7, 2010

semut

Salam..

semut.. knp lah post sy kali ni cerita pasal semut ye.. erm sy fobia jumpa semut.. ada jugak manusia mcm sy ni kan.. pelik..
begini cerita nya.. suatu masa dahulu.. di hari raya.. *wah mcm bedtime story lak* erm sy beraya la di rumah mak cik saudara sy di kota tinggi ni.. bersama dengan mama and ayah saya.. bila dah duduk lama berborak.. dah tiba masa nya la mahu pulang.. tp sy masih diluar.. bermain sendirian.. lalu saya pergilah di satu sudut diluar rumah.. nak tengok kucing tak silap.. tiba2 je sakit2 satu badan.. sbb kena gigit dengan semut.. sebabnya kenapa..nak tahu? sbb sy berdiri di atas sarang semut.. aduhh!! tak nak mcm sakit pulak masa tu.. masuk je dalam kereta terus tanggalkan baju.. ooppss.. masa tu saya kecil lagi.. so tak perlu risau.. tp memori saya masih boleh ingat lagi.. walaupun masa tu sy kecil..



apa yang saya fobia nya.. pantang jumpa semut mesti sy nk bunuh.. erm tp tak kerap la.. tgk mood.. aduh tiba2 bila dah besar ni baru sedar yg saya ni seorang pembunuh yang KEJAM.. sbbnya? suka bunuh semut.. maafkan sy semut2 sekalian.. sy akan cuba utk tidak bunuh kamu semua..

No comments:

Post a Comment