Nuffnang adds

Monday, June 27, 2011

Diploma

salam,

fuhh sungguh lama saya tidak menekan2 keyboard untuk meluahkan isi hati dan cerita. sudah hampir dua bulan saya sudah habis diploma Ukur Bahan di utm kl. Alhamdulillah. dan saya jugak sudah apply ijazah. dalam bidang yang sama jugak. ukur bahan. hurmm. nak tahu tak kadang2 saya teringat satu dialog ni berlaku pada 3 tahun yang lalu sebelum saya menetap di kl.

aunty: lea dpt sambung belajar mana?
saya: lea dapat sambung kat utm.
aunty: kos apa?
saya: kos ukur bahan.
aunty: huh? kumbahan.
saya: hahaha tak la aunty. uukkuurr baahaann *ckp secara satu persatu*

aduh la. kadang2 sedih ada. kelakar pun ada. jarang orang mendengar pekerjaan apakah ini. saya sendiri pun tidak pernah mendengar. setelah belajar baru lah tahu. seronok dan mencabar.

p/s: imya

2 comments:

  1. akak bile sebut 'mekanikal'... owh pandai baiki kereta lah nie...

    ReplyDelete
  2. aduhla. agak nya dgr "mekanik"al. hahaha. mcm2.

    ReplyDelete