Nuffnang adds

Friday, August 20, 2010

mimpi

last night, sy bermimpi lagi.. leh kata every night mesti ada mimpi.. tp pelik bukan kah mimpi itu mainan tidur yang direka oleh syaitan.. setiap mimpi ada tafsiran nya sendiri..
sy pernah bermimpi yang saya jatuh dr tmpt tinggi.. dan ada sesetgh org menafsirkan bahawa mimpi saya itu bermaksud SAKA.. adakah ia benar? jika benar dr keluarga belah manakah saya memperoleh saka? aduh sudah buntu dgn pelbagai soalan yang bermain di kepala ni..
tp cerita td tu bukan la mimpi semalam.. apa yang saya mimpikan semalam sy bermimpi seorang jejaka kacak.. aduh handsome sgt nih.. dan dia sgt baik.. haha.. *dlm mimpi pun boleh menafsirkan sifat org mcm ane* haha.. sampai sekarang saya masih memikir siapa lelaki itu.. sbb tiba2 jer smlm dia terus hilang dalam mimpi saya.. bolehkan saya ingin berjumpa dengan lelaki itu?

No comments:

Post a Comment