Nuffnang adds

Thursday, June 4, 2009

aku di batu dam!

selama ni aku tidak dapat balik ke johor bahru lebih awal kerana
aku perlu hadiri ke training camp.. not camp rock..
aku rindu kan blog..
aku rindu untuk mengahasilkan karya2 'agung' aku di blog ni...
tempat aku training bertempat di EMPANGAN BATU, ULU YAM...
seperti yang sebelum ini aku penah story yang aku sertai sukan rowing..
first aku memang terpilih untuk wakil UTM..
but after i handle my boat.. i think i cant..
then i made a decision, im not get involve on this game for this masum only..
im try to be a cox.. but seriously i cant..
actually i have been chosen to be cox for boat 4+..
then my crew not convenient with me..
so who take over my place is kak zulika..
she also had a blog..
http://ecarzul.blogspot.com

berbalik pada tajuk..
AKU DI BATU DAM..
actually ni lah ayat yang selalu di dendang kan oleh
arif faiszuan(yang pakai baju oren dalam pict bawah) n abang adi..
memang agak best la lepak dengan meke2..


inilah antara rowers UTM...
ramai lagi yang tak ada dalam gambar ni..
memang fun habis la...
jumlah rowers yang ada 27 orang tapi bila syakirah balik rumah dulu tinggal 26org..
banyak pengalaman yang aku timba..
dan lebih banyak orang yang aku kenal..
entahlah bagi aku memang besh giler r kawan ngan deme..

TO BE CONTINUED....


No comments:

Post a Comment