Nuffnang adds

Tuesday, June 23, 2009

WTF!!!

sudah agak seminggu lebih aku tak berblog. agak sedih.
so aku kembali ke port lepak aku di rumah..
di satu sudut rumah yang agak tenang dan tiada siapa boleh ganggu aku.. hehe..


agak bushan bila tak dapat online.
bila tak dapat online apa yang aku buat adalah menjadi 'surirumah tangga'.. hehe..
kemas rumah, memasak, basuh baju, n most important thing aku jd babysitter... dan sebagainya..
dan yang paling penting juga aku akan layan anime di ANIMAX..
WTF!!
aku asyik terlepas je nak tgk anime HAYATE THE COMBAT BUTLER..
setiap MON-FRI at 6p.m.


so apa yang aku nak cuba sekarang ni adalah nak tgk ANIME HAYATE THE COMBAT BUTLER..

2 comments:

  1. anime bukan dah lame ke? br nk tgk ke?
    animax slow la.hohoho~
    try usha Konjiki no Gash Bell..sgt bet !! @_@

    ReplyDelete
  2. laaaa..
    anime ni dah lama ke??
    alaaaaa..
    anime yg kak ika ckp tu nak usha kat ne??
    you tube ka??
    lau web2 anime ni kte tak bape nk thu sgt..

    ReplyDelete