Nuffnang adds

Saturday, June 6, 2009

K.A.M.I.

pada tanggal 31hb Mei 2009..
kami.. rowers UTM keluar tengok movie sama-sama..
movie yg kami tgk adalah Termintator Salvation..
lokasi kejadian adalah di TGV KLCC..
masa kejadian 9.00p.m.
bilangan orang di tempat kejadian adalah seramai 20 orang..
aku pergi ke KLCC bersendirian kerana aku perlu mengahantar barang ke rumah pak cik aku di Keramat AU3..
dan aku pergi ke Keramat juga bersendirian..
sebelum perancngan kami ke KLCC beramai-ramai kami telah meminta Lijah belikan tiket wayang utk kami..
hana dengan nabila dah tolong survey kan tiket wayang pukul berapa..
then hana ingat nak book pakai online..
tp mcm leceh je..
so teringat lijah ada kat KLCC dengan akak dia so apa lagi kami meminta pertolongan lijah..
18 keping tiket pun telah di beli..
then kami berkumpul di food court KLCC sementara menunggu wayang start..
sesampai je pukul 9 kami terus ke cinema KLCC..
BUT before that aku dengan hana and ayu pergi ke Cold Storage jap..
beli something to eat..
hehe..
ada yang menelefon kami.. tanya kan kami di mana kami..
so aku, hana and ayu cepat2 naik ke atas..
fuhh..
nasib baik meke tak masuk lagi..
peh memang ramai giler r rombongan 'cik kiah' kami..
aku senaraikan ey..
1. abg ajis
2. abg harith
3 abg arif sufi
4 kak linda
5 kak ika
6 kak tiki
7 kak azrin
8 kak zura
9 abg azhar a.k.a along
10 abg adi
11 abg mazlie
12 imran
13 arif faiszuan
14 iram
15 lijah
16 hana
17 ayu
18 shahril
19 nicole
20 rosalea (its me)
erm rasanyer semua nama dah disebut..
termasuk nama aku sekali..
lepas habis je movie kami lepak lagi kat dalam KLCC..
lepak kejap..
cuz ada yang nak pergi toilet..
eh chop3.. citer pasal movie Terminator..
erm not bad.. penuh drama..
haha...
penuh aksi la..
macam biasa r BEST..
robot di zaman 2018..
John Conner..
tak reti la aku nak komen panjang2..
ape2 pun siapa yang belum tengok must watch this movie!!
huh berbalik pada story tadi kami ambil masa gak la nak kuar dr KLCC..
lepas tu abg ajis minta kami membawa diri masing2 ke park belakang KLCC..
nak buat sesi luahan hati.. kata kami lah..
bagus juga la buat macam ni..
at least kita tahu apa yang orang tak puas hati dengan kita..
lpas beberapa orang yang dah buat sesi luahan hati..
kami kene halau oleh guard kat KLCC tu..
kami berjalan..
kesudahannya kami OVERNIGHT..
kami berhenti di hadapan masjid As-Syakirin..
mana yang boleh sembahyang pergi sembahyang..
dan kami sambung lagi luahan hati..
TETAPI kami kene halau lagi..
dan kami teruskan perjalan ke NASI KANDAR PELITA..
salah satu tempat suggestion aku..
aku pun membawa mereka..
dan aku sendirian di hadapan,,
ada benda yang menyedihkan ketika itu dan aku pun tak dapat nak elak..
sampai je di mampele..
pe lagi aku pekena la roti canai..
siap tambah lagi.. hehe..
tak silap nak dekat dalam pukul 3 kot kami gerak..
ingatkan nak pergi BUKIT BINTANG..
TAPI aku salah bawak meke jalan..
hurm last2 terkandas di tepi jalan..
sesi luahan hati bersambung dan berakhirnya dengan aku..
dan kami teruskan perjalanan ke kolej..
herm macam tak percaya je dari KLCC kami BERJALAN KAKI ke KOLEJ KEDUA..
WHOA!!!!
hehe..
sebelum kami terus gerak balik kami singgah di 7eleven kat JALAN SEMARAK..
lepak jap.. lepas didapati beberapa orang yang tak tahan dah mengantuk mereka balik dengan menaiki teksi..
tetapi bagi kami, kami tetap teruskan berjalan kaki.. hehe..
dan dalam pukul 5.40a.m...
kami tiba..
dan ape lagi balik bilik TIDUR la..

TO BE CONTINUED.....






4 comments:

  1. peh, pjgnye ceritera die..
    tapi klaka a waktu korg dua kali kena halau ngan guard :D

    ReplyDelete
  2. haha..
    byk benda nak cerita..
    tu lah..
    tak leh blah la kte org kene halau..

    ReplyDelete
  3. bukan halau la.org tu jek yang kecoh.kte bukan indon la.sepah2 mcm sampah.hahaha.opsss =D

    ReplyDelete
  4. haha..
    haah ek..
    btol gak..
    bukan kene halau..
    btol2..
    kte bukan la sampah..
    haha..

    ReplyDelete