Nuffnang adds

Monday, July 20, 2009

AKU DI KSJ

haluuu..
aku di ksj...
bg rakyat kss macam aku memang pelik la aku di ksj..
but bg rakyat di ksj mesti rasa macm biasa-biasa jer..
aku keboringan setelah aku di campakkan ke APG..
jadi aku perlukan teman..
hahaha..
teman perempuan..
bukan lah lelaki..
so di ksj aku lepak di alamat A-5-64...
azliana dan azreen


inilah mereka berdua yang aku tumpang di kediaman mereka..
aku sangat happy di kediaman mereka..
aku menjadi peduduk sementara di ksj sejak hari rabu petang..
sebelum mereka membawa aku ke kediaman mereka..
kami singgah sebentar di pasar siang yang berhampiran dengan Dewan Perdana Felda, Jalan Maktab...
kami bertiga membeli nasi dagang..
untuk hidangan tengah hari kami..
buat pertama kalinya aku makan nasi semenjak aku sampai kl..
dengan jumlah yang banyak..
erm maksudnya penuh la satu pinggan..
sebelum ni sekali jer aku makan nasi..
itu pun 4 sudu jer yang aku dapat memuatkan di dalam perut aku..
lepas tu dah kenyang..
ish pelik lor..
penempatan sementara aku di ksj berakhir pada hari ahad yang bertarikh 19 julai 2009..
aku kena kembali ke tempat asal..
sampai bila la aku nk duk kat bilik orang..
and the other story is my mum n my dad..
mereka bertanya kepada ku..
" tak nak tinggal kat situ ke?"
dan aku menjawab...
"entahla. tak tahu la. nak tu nak. tp pelik kenapa kaki lea tak bergerak menuju ke pejabat kolej"
sepanjang aku menginap di ksj ada gak satu malam aku menginap di bilik sara..

sara

hanya malam hari jumaat sahaja aku tidur di bilik sara..
btw aku sangat happy tinggal dengan rakan2 ku yang shengal..
hehe..
cerita ku di ksj sampai di sini saja..

sekian.......

1 comment: