Nuffnang adds

Sunday, July 26, 2009

DEMAM.. DEMAM..

Sungguhku tak percaya demam ku kali ni sangat teruk.
Erm tak da la teruk sangat.
Nak tahu sebab apa aku kata teruk?
Sebab selalu nya lau aku dah g klinik dah makan ubat sekali je mesti dah baik..
Tapi kali ini TIDAK..
Ish3 pelik sungguh.. Demam aku kali ini sampai empat hari..
Bagi aku ia adalah tempoh yang agak lama bagi penyakit DEMAM ini..
Plus demam ni dah la berjangkit-jangkit..
Aku rasa aku BERJANGKIT dari Azreen Saihan and Azliana pun sama macam aku.. BERJANGKIT..
Lepas tu roomate aku merangkap 'adik' aku.. hehe.. sebab dia junior.. nama dia Atiqah.. pun DEMAM gak.. aku rasa dia BERJANGKIT dengan aku kot.. nasib baik la Fatin roomate n 'adik' aku tak da pape...
demam aku ni dari hari rabu sampai la hari sabtu..
ingatkan hari sabtu tu dah sihat.. sekali bangun pagi nak g TRAINING.. rupanya DEMAM KU KEMBALI!!!
Then pagi tu aku terus msg Halijah.. yang aku tak g training..
Hari ini hari AHAD ada training di EMPANGAN BATU.. dan DEMAM KU KEMBALI PULIH!!
tinggal BATUK jer yang PERLU DIPULIHKAN SEGERA!!
BTW kelas aku 2DDQ dah da suspek H1N1..
OMG!!!
SEORANG BUDAK LELAKI..
tapi KENAPA UTM TAK TUTUP??
KENAPA??
AKU NAK CUTI NAK BALIK JB..
KAMPUNG HALAMAN..

2 comments:

  1. Salam, tumpang menyibuk...

    Ala baru sorang dua je yg disyaki, tu la sebab UTM tak tutup.
    Cuba demam 200-400 orang serentak. Pasti UTM kena tutup seminggu... Hehe...

    Tapi tak baik la mintak tutup. Nanti jam kredit tak cukup pulak. Dah kena ganti kelas... Huhu...

    ReplyDelete
  2. utm kebal dol
    xpayah cuti2..
    cuti2 malaysia bru ko ble blik
    btw abg ak pun demam
    ak rse demam buah durian la

    ReplyDelete