Nuffnang adds

Monday, July 6, 2009

I'M BACK!!!

first aku dah sampai pun di kl semalam..
then aku terus ke pejabat kolej untuk mendaftar..
MOTHERFUCKER!!!
aku dapat duk APG!!!
WTF!!!
BOOOOOSHHHHAAAANNN!!!
dah la tak best..
erm mungkin im still new to judge..
just wait n see je la ape yg akan berlaku nanti..
so bermula lah STUDENT LIFE..
haha..
aku dah naik sem 3..
n aku sudah pun ada junior..
dan yang bengang nye jgak meke pgl aku AKAK..
n aku dah TUA..
waaaarrgggghhhh..
btw roomate aku junior planner..
hari ni masih belum start kelas lagi..
just ada perjumpaan ngan lecturer qs n junior qs..
ada jugak diselitkan sesi berkenalan..
my room number is APG 22-3..
jemput-jemput la datang ye bg memeriahkan suasana bilik aku..
dan bermula lah life aku dengan TIDAK MENONTON TELEVISYEN..
tetapi yang paling penting sem 3 ni ada subjek yang 4 kredit dan memerlukan kami the whole day tu duk kat studio..
so I'M BACK..

1 comment:

  1. hahaha..
    xle bla roomate jr.
    jom g ksj
    ak asik nmpk yana jek
    mai kite ke ksj

    ReplyDelete